.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از نمایندگان مازندرانی که با موسوی دیدار کردند
برخی از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس که متاسفانه دو تن از نمایندگان مازندران هم درمیان آنها بودند با سران فتنه وکسانی که از نظر مقام معظم رهبری مردودی های سال ۸۸ محسوب می شوند دیداری داشتند که این حرکت نمایندگان با هیچ یک از برنامه هاودغدغه های مردم ولایی وانقلابی مازندران سنخیت ندارد.

امام متعلق به همه ی نسل ها وعصرها است.
به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی،معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درجلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه تبیین وبازشناسی سیره آن حضرت برهمگان یک فرض واجب واساسی است گفت: سه دهه از عمر انقلاب اسلامی با خطوطی که امام راحل برای پیش برد انقلاب طراحی نمود می گذرد وامروز نیز خلف صالح وبزرگوار ایشان، هدایت انقلاب را برعهده دارند.

وی گفت: امام راحل مردم را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب می دانست وهمواره جایگاه ویژه ای برای مستضعفان قائل بودند و بر استفاده از فرصت ها توسط مسئولین برای خدمت گذاری به همه آحاد ایران اسلامی تاکید داشتند.

ابراهیمی گفت: امام خمینی (ره) شرط بقا و بالندگی نظام را درتوجه به آحاد جامعه می دانست ودائما بر تقویت مردم تاکید داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: باید از مدعیان که مخدوش کردن جمهوریت نظام را دردستور کار خود داشتند پرسید که چرا بر آرمان های امام تاختند ودربرابر شعار های ساختار شکنانه وتئوری عبوراز اصل ولایت فقیه که مورد تاکید امام راحل بود سکوت کردند .

ابراهیمی گفت: با ندانم کاری این مدعیان که تجدید نظرطلبانی بیش نبودند ، جریان فتنه ای بروز کرد که با مبانی امام (ره) هیچ هماهنگی نداشت.

وی درادامه افزود: برخی از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی که متاسفانه دو تن از نمایندگان مازندران هم درمیانشان بودند با سران فتنه وکسانی که از نظر مقام معظم رهبری مردودی های سال ۸۸ محسوب می شوند دیداری داشتند که این حرکت نمایندگان با هیچ یک از برنامه هاودغدغه های مردم ولایی وانقلابی مازندران سنخیت ندارد.

وی تصریح کرد: این گونه حرکات هیچ تاثیری برپیوند ناگسستنی وباشکوه مردم مومن مازندران با ولایت،نخواهد داشت.

ابراهیمی درادامه تاکید کرد باید درسالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با خط امام تجدید میثاق ببندیم .

وی بر اجرای کیفی برنامه های سالگرد امام تاکید کرد و افزود: تبیین وترسیم خط حضرت امام باید هنرمندانه دربین همه نسل ها آغاز شود، چرا که ما امام را برای همه نسل ها می خواهیم نه فقط برای یک برنامه خاص.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر تبیین اندیشه های امام راحل درتمامی حوزه ها تاکید کرد وتصریح نمود: مازندران از تمامی ظرفیت ها برای اجرای ماندگار سالگرد حضرت امام استفاده خواهد نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1389
مجلس در راس امور است . امام خمینی (ره)
شکری 29 فروردين 1389
معاون جوان آقای ابراهیمی
سلام
صرف دیدار آنهم به بهانه سال جدید و به منظور حفظ افراد در درون نظام اشکالی ندارد یک مقداری پخته تر صحبت کنید و ادبیات مقام معظم رهبری را عمقی گوش کنید و کد بدهید البته حق دارید چون جوان هستید و شور دارید انشاءالله برای چند سال آینده خوب می شوید
نا شناس 29 فروردين 1389
آقای ابراهیمی واقعا خوشحالیم که هنوز هم افرادی در استان ما هستند که قدرتشان بیشتر از نمایندگان مجلس است.ولی ای کاش دیگرانی که شعار انقلاب می دهند قدرت سخن در برابر اینان را داشتند. جوانان قدرتمند مازندرانی اجازه نمی دهند تا در این استان کسی از آرمانهای امام و مقام معظم رهبری فاصله بگیرد.مردم مازادران چشمانتان را باز کنید و ببینید چه کسانی را انتخاب می کنید.از نیروی جوانان استفاده کنید .یا علی آقای سیاسی امنیتی
سهیلی 29 فروردين 1389
آقای ابراهیمی نظام متعلق به تمامی ملت ایران است نه حزب و گروه خاصی جای تاسف دارد که شما عزیزان چه اصلاح طلبان چه اصولگرایان به خاطر تنها عقاید و منافع شخصی اینقدر با هم تضاد دارید به خاطر شادی روح امام و شهدا این بچه بازی ها را کنار بگذارید قبل از دولت نهم اصلاح طلبان خود را مدینه فاضله می دانستند الآن شما اصولگرایان- مواظب باشید در این دعوا ضد انقلاب از آب گل آلود ماهی نگیرد
نا شناس 29 فروردين 1389
در مورد دو نماينده نظام برخورد به جا ومناسب را با آنها مي‌كند.شما بهتر است به ديگر مشكلاتي كه در استان هست رسيدگي كنيد. يعني هيچ مشكلي در استان وجود ندارد وشما بايد در مورد اينها بحث كنيد.
شما بهتر است در مورد آگهي‌ها ثبتي كه قولش را دريكي از مصاحبه‌هايتان به اهالي مطبوعات قول داده بوديد كه مشكل آگهي‌هاي ثبتي را به ارشاد واگذار مي‌كنيد تا كنون هم كه خبري نيست. در ارشاد هم كه معلوم نيست آگهي ‌هاي ثبتي چه جور توزيع مي‌شود.ظاهرا باند بازي است. لطفا به اين كارها برسيد. اگه واقعا دوستدار رئيس جمهور هستيد چيزي كه ما بيشتر از ريئس جمهور ديديم كار وعمل بود شما هم كه ادعا مي‌كنيد تابع رئيس جمهور هستيد پس بيشتر عمل كنيد.
فربد 29 فروردين 1389
آقاي ابراهيمي شما به بزرگواري خودتان نمايندگان مجلس راببخشيد از اين به بعد هر نماينده اي كه مي خواهد با كسي ديدار كند از شما اجازه خواهد گرفت ظاهرا بايد بگوييم ابراهيمي در راس امور است نه مجلس آقا به كار خودت توجه كن اين چه حرفيه شما مي زني اگر با وظايف خودتان آشنا نيستيد پيشنهاد مي كنم مشاور بگيريد
فربد از قائم شهر
نا شناس 29 فروردين 1389
يكدفعه بگيد كسي حرف نزنه وخفه بشند ديگه . واقعا" كه تماميت خواهيد .دوران شماتازه بدوران رسيده هاهم تموم ميشه !
نا شناس 30 فروردين 1389
سلام مرد سیاسی، آری حق کاملا با توست.ولی ما آخر روشن نشده ایم که اشتباه از کیست؟چرا این افراد اینقدر گستاخند که هر کاری که دلشان بخواهد می کنند.چرا اینقدر آزادشان می گذارید؟آخر تا کی؟اگر بخاطر این کاربران کم مایه شما هم آنها را ببخشید ما آنها را هرگز نمی بخشیم.چون ما واقعا مازندرانی هستیم. رهبر معظم انقلاب ما از روی شما شرمندهایم که این اتفاق افتاد.آقای امنیتی مدیون خون شهدایی اگر حرفهایت را در دلت فرو ببری.ما اینها را نابود میکنیم اگر بخواهند از ولایت عبور کنند.
نا شناس 30 فروردين 1389
متاسفم آقای ابراهیمی قبل از مسئولیت معاونت سیاسی دیدگاههایتان فرق می کرد. با شعار تعامل به این مسئولیت رسیدید. چگونه به خود اجازه می دهید نخست وزیر هشت سال دفاع مقدس را سران فتنه خطاب کنی بهتر است کمی مطالعه کنی و معنا و درک سخنان مقام معظم رهبری را در مورد فتنه گران با پوست و گوشت خود لمس کنی. کمی آهسته تر. متاسفم متاسفم. یواش یواش محبوبیت کذایی ات را از دست خواهی داد. اصولگرا باش یک اصولگرای واقعی و در عمل ثابت کن پیرو خط رهبر و امامی. همان نیروی فرهنگی باقی بمان که محبوب تری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.